Devintoji tema – Troškimas
Svarbu sužadinti, o ne išgąsdinti. Pademonstruoti, kaip besimokančių jau žinomi kūriniai gali skambėti, kitaip: plačiau, gražiau. Tuo pačiu parodant, kad jie jau žino sudedamąsias dalis ir tai nėra nepasiekiama. Kelių elementų sujungimas – kūryba. Pritaikome ir sujungiame tai, ką jau mokame ir kas mums leidžia geriau išreikšti tai, ką jaučiame ir kokie esame.
Pradedam
Galima pradėti susitikimą klausimais:
1, Kaip manote ar toli pažengėte besimokydami groti gitara?
2, Ar turite kokių klausimų iš praeitų pamokų?
Išgirdę atsakymus galėsime lengviau suprasti ar mokinys realiai vertina savo pažangą.
Šįs susitikimas svarbus mokytojui, kad švelniai parodyti perspektyvą ir paaiškinti ką jau išmoko besimokantys.
Svarbu kad suprastų, jog visas pagrindines sudedamas dalis jis jau žino. Harminija – akordai. Melodija – TAB. Ritmas.
Toliau visa tai yra vystoma iš principo nieko naujo. Daugiau įvairesnių akordų, sudėtingesnių melodijų ir ritmų. Ir visa tai, įvairiai kūrybiškai varijuojam.
Pagrojame tai ką mokėmės praeitus susitikimus.
Pakartojimas apie 30 min – mokytojas pademonstruoja kaip tą patį galima pagroti įdomiau. Nustebindamas bet ne išgąsdindamas, paaiškindamas kad tai tos pačios sudėtinės dalys.
Kūrinėlis
Tiems kam tiko toliau mokomės groti “Smuikelis”, sekančius 4 taktus.
Jei nor4s naujos dainos. Jei ne kartojame k1 jau mokem4s.
Daina – Šreko Aleliuja
Dainą mokomės grpti supaprastintu variantu.
Specialus asmeninis klausimas kiekvienam – ar tikrai ir kodėl noriu groti gitara?